هتل صخره‌ای لاله کندوان، تبریز

 

هیچ هوایی پاک‌تر و دل‌انگیزتر از هوای کوهستان نیست. به نظرتون چند روز اقامت در دل صخره‌های کندوان چه حسی دارد؟ اقامت بهسبک غارنشینی اما با امکانات پنج ستاره.

هتل‌های صخره‌ای در سال‌های اخیر به قدری محبوب شدند که در بسیاری از کشورها می‌شود هتلی به سبک غار و صخره پیدا کرد.

اما هتل کندوان پس از آمریکا و ترکیه، سومین هتل صخره‌ای با ظاهری کله‌قندی در جهان بود که ساخته شد. این هتل با ۴۰ کرانه که ۱۶باب از آن‌ها اقامتی هستند دقیقاً تجربه‌ی سبک زندگی مردم بومی را به مهمانان می‌دهندو معماری بسیار زیبا.

کندوان که در ۶۰ کیلومتری تبریز قرار دارد از روستاهای محبوب گردشگران است که هم در زمستان برفی و هم در تابستان خنکطرفداران زیادی دارد.

تصور کنید در حالی که در سوئیت گرم و صخره‌ای به همراه جکوزی داغ به استراحت می‌پردازید از پنجره منظره‌ی کوهستان برفی پیشروی‌تان سفره انداخته.

فقط باید یک نکته مهم را هم درباره این هتل بدانید و آن اینکه برای رسیدن به هتل کندوان باید ۱۸۰ پله را بالا بروید و این موضوع ممکناست برای سالمندان و بیماران چندان خوشایند نباشد.

در هتل صخره ای لاله کندوان بسته به سلیقه تان می‌توانید در اتاق های معمولی یا جکوزی دار که با آب معدنی روستا پر شده‌اند یاسوئیت هایی مخروطی شکل بمانید.

می‌توانید در رستوران هتل انواع و اقسام غذاهای محلی را که با مواد تازه درست می‌شوند، امتحان کنید و برای گشت و گذار هم درکوچه پس کوچه‌های روستا بچرخید و آدم مگر از زندگی و یک اقامت چه میخواهد؟

البته باید گفت این هتل با اینکه ۵ ستاره است و به عنوان نخستین بوتیک هتل‌های ایران شناخته می‌شود، اما سرویس‌دهی در آن تاحدودی متوسط است و انتظار خدمات ۵ ستاره را نداشته باشید.

سرو صبحانه در رستوران به صورت بوفه و بر روی اقامت است.
دکوراسیون رستوران جذابیت چندانی ندارد

قسمتی از رستوران که می‌توان روی زمین نشست
رستوران هتل به سبک سنتی صخره‌ای

رسیدن به کرانه‌های بالایی یک کوه‌نوردی اساسی است.
منظره هتل

تلویزیون در همه اتاق‌ها موجود است
سوئیت دو خواب

سرویس بهداشتی
محوطه‌ی هتل
جکوزی اتاق
اتاق دبل
مبلمان اتاق

 

اشتراک گذاری

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
LinkedIn

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.