با وجود اینکه روز به روز به تعداد هتل‌های سنتی در شهر شیراز افزوده می‌شود، اما هنوز هم هستند گردشگرانی که به خصوص با هدفسفرهای تجاری، هتل‌های مدرن و پنج ستاره را به اقامت در هتل‌های سنتی ترجیح می‌دهند.

هتل بزرگ شیراز یکی از مجلل‌ترین هتل‌های پنج ستاره کشور است که بر فراز سلسله جبال شمال شرقی شیراز، زادگاه فرهنگ و هنرایرانی و با سرمایه گذاری بخش خصوصی بنا شده است.

این هتل که در همسایگی دروازه قرآن قرار دارد در ۱۳ طبقه و ۱۵۸ باب اتاق با قرار گیری بر روی ارتفاع منظره فوق‌العاده‌ای از شهر رااز تمامی اتاق‌ها پیش روی مهمانان می‌گذارد.

این هتل دارای تعداد زیادی رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌های مختلف و بین المللی بوده و همچنین  بزرگ ترین رستوران گردان ایران در اینهتل قرار گرفته است.

هتل بزرگ شیراز دارای یکی از بزرگ‌ترین مجموعه‌های ورزشی هتل‌های کشور با منظره‌ی شهر است. مجموعه‌ای کامل از استخر، سونا،جکوزی، باشگاه بدنسازی و

یکی از نکات جالب این هتل برای مهمانان وجود منوی بالشت در اتاق‌ها بوده که هر مهمان بنابر سبک و سلیقه‌ی خود می‌تواند بالشتمورد علاقه‌اش را انتخاب کند.

نمای کشتی مانند این هتل از فاصله دور جلب توجه می‌کند و با توجه به واقع شدن این هتل در دروازه ورودی شمال شیراز (دروازه قرآن) یکی از اولین ساختمان‌هایی است که در بدو ورود مسافران به شیراز، در مقابل چشم آنان ظاهر می شود.

اشراف به دروازه قرآن و باغ های شیراز،نزدیکی به اماکن تاریخی تخت جمشید،حافظ و سعدی،امکان دسترسی آسان به فرودگاه وشاهراهای اصلی کشور،این هتل را از نظر مکانی در شرایطی منحصر به فرد قرار داده است

کلم پلو شیرازی در رستوران ایرانی هتل

 

 

اشتراک گذاری

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
LinkedIn

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.