هتل آپارتمان وزراء، تهران

هتل آپارتمان بهترین انتخاب برای اقامت‌های طولانی مدت هستند که در دنیا میان تجار طرفداران زیادی دارند. اقامت در آپارتمانی مجهزاما با خدمات هتل.

هتل سه ستاره وزرا از هتل های مرکز شهر پایتخت است که در خیابان وزرا واقع شده است و در سال ۱۳۹۵ افتتاح شد. ساختمان اینهتل آپارتمان با معماری و طراحی داخلی مدرن در ۱۲ طبقه بنا و دارای ۲۵ باب واحد اقامتی لوکس و مجهز به تمامی امکانات رفاهیاست. اتاق‌ها در طبقات سوم تا هفتم پراکنده هستند.

این هتل دارای کافه رستوران ۲۴ ساعته با بوفه‌ی صبحانه سرد و گرم، رستوران کره‌ای و مجموعه‌ی ورزشی شامل استخر و سونا ودستگاه‌های بدنسازی به همراه سالن ماساژ  است.

۴ سبک سوییت در هتل وزرا برای انتخاب و بسته به نوع سلیقه و اقامت وجود دارد.

همه آپارتمان‌های وزرا از جمله اکونومی دارای امکانات حرفه‌ای تهویه هوا، تلویزیون LED همراه با دریافت‌کننده کانال‌های بین‌المللی واینترنت wifi هستند.

علاوهبر این ابزارهای‌برقی که برای راحتی بیشتر مهمان فراهم شده عبارتند از: یخچال، کتری، اجاق‌گاز و مایکروویو، وجود پردهتاریک‌کننده اتاق و میز کار.

سوییت اکونومی

آپارتمان یک‌خوابه مخصوص ۲ نفر با متراژ ۵۳ متر مربع، اقتصادی و باامکانات کامل.

آپارتمان دوخوابه

این آپارتمان که ۸۰ متر مربع است، مناسب برای ۴ نفر است.

آپارتمان تک‌خوابه

این آپارتمان‌ که ۶۰ متر مربع مساحت دارد، شامل آشپزخانه مدرن در کنار اتاق خواب مجلل و تخت بزرگسال و مخصوص اقامت ۲ نفرهاست.

امکانات بهداشتی آپارتمان‌های یک‌خوابه شامل حوله، دمپایی، صابون و شامپو می‌شود. سایر تجهیزات اتاق مثل پرده‌تاریک‌کننده و یکمیز کار با کلیه ابزارهای مرتبط، مبلمان شیک، میز و صندوق امانت است.

سوییت استودیو

استودیو پرطرفدارترین سوییت وزرا بوده و

۶۶ متر  مربع مساحت داشته و ۲ نفره است.

چشم‌اندازی کامل از شهر تهران پیش‌روی شماست.

آدرس هتل: تهرانخیابان خالد اسلامبولی (وزراء) – بعد از بیمارستان گاندیپلاک ۱۲۴ – هتل آپارتمان وزراء

رستوران ۲۴ ساعته

 

اشتراک گذاری

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
LinkedIn

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.