چه کار می‌کنم؟ هواپونوپونو

چند روز در سوراخی گیر کرده بودم. نه سوراخ به معنای یک حفره‌ی دایره شکل. بلکه هرگاه موضوعی جدید پیدا می‌کنم که ذهنم را روزها برای تحقیق، مطالعه و ارضای حس کنجکاوی‌ام با خودش حمل می‌کند،  به اصلاح می‌گویم در سوراخی گیر کرده‌ام.

داشتم از تعطیلات نوروزی لذت می‌بردم که دوستی برایم پیام فرستاد: خیلی سریع نام کاربری و رمز عبور فیدیبوی خودت را برایم بفرست. گفتم چشم و فرستادم. نیم ساعت بعد پیام داد: عیدی برایت کتابی خریده‌ام که اکنون می‌توانی آن را در کتابخانه‌ی فیدیبوت ببینی و بخوانی. خیلی هم تاکید موکد کرد که حتما بخوان، بهت قول می‌دهم زندگی‌ات عوض می‌شود به محض اینکه شروع به خواندنش کنی.

از روی کنجکاوی کتاب را دانلود کرده و چند صفحه‌ای خواندم. برای اولین بار با واژه‌های بسیار غریبی از جمله «هواپونوپونو» برخوردکردم. چه برخوردی، تعطیلی‌ام در سواحل خزر، سه روز تمام گوشی به دست به خواندن کتاب گذشت در حالی که موازی گونه در اینترنت مقالات، فیلم‌ها و سمینارهایی در باب این کلمه که در ادامه توضیح می‌دهم چیست، می‌دیدم و می‌خواندم.

شب دوم بود که اولین معجزه پدیدار شد! هواپونوپونو معجزه‌گری عجیب در دنیای پرتلاطم امروز است.

حتماً می‌پرسید هواپونوپونو چیست؟خیلی خلاصه بگویم نوعی روش پاکسازی ذهن تا رسیدن به نقطه‌ی صفر در میان بومیان هاوایی است.

تمام سختی هواوپونوپونو در سادگی‌اش خلاصه می‌شود. کل مطلب این است که مسولیت هرآنچه که در دنیای شما وجود دارد باشماست. آن را بپذیرید و دائماً پاکسازی کنید. بدون انتظار نتیجه‌ای. هدف رسیدن به وضعیت صفر ( محدودیت صفر) است. بدون انتظار پاکسازی کنید و بدانید که هرچیزی که برای‌تان اتفاق می‌افتد بهترین است. هر چه به صفر نزدیک‌تر بشویم به شهود بیشتری خواهیم رسید و فقط کافی‌ست بر اساس آن عمل کنید. محدودیت صفر یعنی آزادی، عشق و یکپارچگی. هر چه بیشتر پاکسازی کنید، بیشتردرکش می‌کنید. سعی نکنید با عقل‌تان چیزی را درک کنید، فقط انجامش بدهید.

پاکسازی به معنای پاک نمودن تمام آلودگی‌ها، باورها، خاطرات، کارما و تمامی دیتاهای مخربی است که در وجودمان ذخیره شده‌اند.

این داده های مخرب که مانع اصلی برقراری ارتباط ما بامنبعهستند، اجازه نمی‌دهند که بسیاری از رویدادهای عالی را که در صورت بازگشت بهاصلخود اتفاق می‌افتند تجربه کنیم.

چگونه پاکسازی کنیم؟

روش‌های بی‌شماری برای این کار وجود دارد اما یکی از قوی‌ترین و عمیق‌ترین و در عین حال ساده‌ترین تکنیک های موجود، سال‌ها پیش توسطبومیان منطقه هاواییکشف و استفاده می‌شده است!

جادوی کار اینجاست:

پس از پاکسازی کافی‌ست این جملات را به آرامی بگویید.

متاسفم

لطفا مرا ببخش

دوستت دارم

متشکرم

اما آیا به راستی این چهار جمله جادو میکنند؟؟

امتحانش کنید!

اشتراک گذاری

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
LinkedIn

2 پاسخ

  1. سلام عسل عزیز
    از تلفظ سختش که بگذریم، به نظر روش خوبی میاد. حتی اگه معجزه هم نکنه، مث سایر روش های مراقبه و پاکسازی،احتمالا کیفیت زندگی رو بهتر میکنه. اون قسمت شهودش شگفت انگیزه. البته درست متوجه نشدم چجوری باید عملی بشه، بیشتر توضیح بده درباره اینکه دقیقا باید چیکار کنیم.
    قلمت هم که مثل همیشه روان و جذابه.
    پویا باشی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.